Strategia

Improwizacja to przydatna umiejętność, ale w marketingu internetowym odkładamy ją na dalszy plan – przynajmniej na początku 😉 Tu liczy się odpowiednia strategia, określenie celu i zaplanowanie działań, które nas do niego doprowadzą. Jest to bardzo ważne, szczególnie przy pierwszych krokach budowania swojej obecności w internecie.

Brzmi banalnie, ale jednym z największych błędów w tej branży jest działanie ad hoc. Jeśli chcesz zaistnieć w sieci, pomożemy Ci stworzyć szczegółowy plan, w którym rozpiszemy poszczególne kroki niezbędne do realizacji Twoich założeń. Przygotowując taki dokument:

Dokładnie zbadamy Twoją branżę, sprawdzimy zainteresowanie Twoimi usługami lub produktami, aby jak najlepiej dobrać kanały dotarcia do potencjalnych klientów

Sprawdzimy konkurencję i przeanalizujemy jej obecność w internecie. Na jej tle stworzymy listę rzeczy, które dają Ci przewagę konkurencyjną oraz tych, nad którymi wypada popracować

Rozpiszemy listę narzędzi, których wykorzystanie jest pomocne lub niezbędne w osiągnięciu celu (przede wszystkim narzędzia reklamowe oraz analityczne, pozwalające zbadać efekty naszych działań)

Stworzymy harmonogram, w którym uwzględnimy kolejne etapy realizacji strategii, dokładnie rozpisując poszczególne elementy do wdrożenia, uwzględniając czas realizacji oraz ewentualny budżet

Co dalej? Po stworzeniu strategii możemy (z przyjemnością) zająć się jej realizacją. Robimy w zakresie pełnym lub okrojonym – wówczas podzielimy się zadaniami, które są po naszej i po Twojej stronie. Oczywiście możesz też wziąć całą realizację na siebie – wówczas traktujemy stworzoną strategię jako pomoc zewnętrzną, spojrzenie z boku na Twoją firmę i rozpisanie swoistej “mapy drogowej”.

Jesteśmy elastyczni i wiedząc, że każdy biznes ma swoją specyfikę, staramy się dostosować do Waszych potrzeb i możliwości. Masz pytania? potrzebujesz wsparcia? Skontaktuj się z nami i opisz swoją sytuację. Umówimy spotkanie i znajdziemy rozwiązanie 🙂

Zapoznaj się z polityką prywatności